مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 7 =

خرید ارزان حوله پالتویی هتلی با بهترین کیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فروش حوله هتلی با ارزانترین قیمت ممکنسفارش تولید حوله هتلی با مناسبترین کیفیتانواع حوله های هتلی موجود در بازارقیمت به روز حوله سفید هتلی درجه یکخرید حوله هتلی به صورت عمدهویژگی حوله مناسب برای هتل چیست؟

خرید  ارزان حوله هتلی امروزه از پر سود ترین خرید و فروش ها به حساب می آید زیرا حوله یکی از نیاز های روز مره به شمار می رود. هتل ها به دلیل داشتن مسافران زیاد و اینکه باید از نظر بهداشت و امکانات از سطح بالایی برخوردار باشند تمامی نیاز مسافران را به بهترین شکل برطرف می کنند و حوله ها تمیز و مناسب یکی از این امکانات می باشد که در هتل ها موجود است.جالب است که کمی درباره صابون حاوی لجن دریایی بیز بیشتر بخوانیم.

 

 

به دلیل اینکه این محصول بسیار استفاده می شود پس باید قیمت آن نیز مناسب بوده تا هتل دار نیز زیان نبیند از این رو حوله های پالتویی هتلی با بهترین کیفیت و قیمت ارزان تولید شده و صاحب هتل می تواند با خرید آن نیاز مهمانانش را برطرف کرده و آن را راضی نگه دارد.

خرید ارزان حوله پالتویی هتلی با بهترین کیفیت

فروش حوله هتلی با ارزانترین قیمت ممکن

فروش حوله هتلی با ارزانترین قیمت ممکنفروش حوله هتلی با ارزان ترین قیمت ممکن در فروشگاه های مخصوص این محصول همواره مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است زیرا هم قیمت آن ارزان بوده و هم کیفیتش قابل رضایت می باشد. از طرف دیگر چون هتل ها از این حوله ها بسیار استفاده می کنند از تخفیف زیادی برخوردار می باشند. حوله هتلی مناسب به حوله هایی گفته می شوند کم هم نرم باشد و هم ضد حساسیت و گرم به همین دلیل مسافران و مهمانان از استفاده کردن آن ها رضایت دارند. در این میان نگاهی هم به صابون خاویار اصل مادام رانی هم بی اندازیم.

فروشگاه هایی در هر شهر دایر می باشند که حوله های هتلی با بهترین جنس و بهترین قیمت به مشتریان عرضه کرده و استفاده کنندگان ثابت خود را دارد. در خرید ست حوله ها باید به مواردی مانند این که حوله ها دست دوم نباشند، آب را به خوبی جذب کنند، و ضد باکتری باشند توجه نمود. ارزان ترین حوله حوله نمدی می باشد زیرل کیفیت آن از دیگر حوله ها کمتر می باشد به همین دلیل از ارزان ترین ست حوله ها به شمار می آید.

سفارش تولید حوله هتلی با مناسبترین کیفیت

سفارش تولید حوله هتلی با مناسبترین کیفیتهمواره بسیاری از هتل دار ها برای خرید این حوله ها باید ابتدا سفارش بدهند. زیرا انسان ها همه روزه از حوله استفاده می کنند پس یک حوله خوب ابتدا باید نرمی آن را روی پوست احساس کنیم. برای انتخاب بهترین حوله باید به نکاتی مانند، جذب آب توسط حوله، نرمی حوله، ابعاد و وزن حوله توجه کرد.

از جمله پر مصرف ترین و مهم ترین محصولات بهداشتی در یک هتل، وجود حوله هتلی در این مکان می باشد. حوله هتلی سفید از جمله حوله هایی به حساب می آید که بیشتر استفاده می شود. برای سفارش این کالا می توان به مراکز فروش وسایل بهداشتی‌و یا از طریق فروشگاه های اینترنتی مراجعه نموده و درخواست داد. عرضه مستقیم حوله های با کیفیت توسط فروشنده ها باعث جذب مشتری بیشتر و مخصوصا بیشتر شدن سود را به دنبال خواهد داشت‌

انواع حوله های هتلی موجود در بازار

انواع حوله های هتلی موجود در بازارامروزه حوله های هتلی بسیاری در بازار موجود می باشد. به گونه ای دیگر کار خانه هایی دایر می باشند که انواع حوله هتلی تولید می کنند. حوله های هتلی بیشتر به رنگ سفید می باشند و حتی می توان لوگو یا مارک هتل را بر روی آن‌ بافته یا چاپ‌نمود. این نوع حوله ها فقط در هتل ها مورد استفاده نیست و می توان در باشگاه ها، استخر ها، مهمان سرا ها نیز استفاده نمود. یکی از با کیفیت ترین و مهم ترین حوله های هتلی، حوله هتلی نانو می باشد که با مراجعه به فروشگاه های معتبر می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

ویژگی های حوله هایی که بیشتر در هتل ها استفاده می شوند سه دسته اند:

  • حوله حمامی هتلی
  • زیر پایی
  • حوله های هتلی دستی

قیمت به روز حوله سفید هتلی درجه یک

قیمت به روز حوله سفید هتلی درجه یکحوله سفید هتلی به دلیل ایتکه بسیار استفاده شده و هتل دار ها می کوشند که بهترین و مرغوب ترین حوله ها و امکانات بهداشتی را در اختیار مهمانان و مسافران خود قرار دهند. از این رو حوله های درجه یک را به قیمت روز می خرند و در اتاق های هتل خود قرار می دهند. قیمت روز حوله با توجه به میزان و تعداد درخواستی مشتری قیمت گزاری می شود و به علت اینکه تولیدات هر روزه ادامه دارد نیازمند خرید مواد اولیه برای تولید می باشد پس باید بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در این محصول به کار رود. تولید حوله هتلی ارزان نیازمند درجه یک ترین پارچه ها و نخ ها می باشد تا بتوان از آن نرم ترین حوله را تولید کرد تا رضایت مشتری را به دست آورد.

لیست قیمت حوله را می توان با مراجعه به اینترنت و وب سایت های مخصوص درج قیمت مشاهده نموده و مدلی را که پسند نموده اید خریداری کنید.

خرید حوله هتلی به صورت عمده

خرید حوله هتلی به صورت عمدهبه علت اینکه هتل دار ها مسافران زیادی دارند پس باید در انبار خود به تعداد کافی و حتی شاید بیشتر امکانات داشته باشند. خرید حوله هتلی مخصوصا حوله پالتویی هتلی از خرید هایی می باشد که بسیار پر فروش می باشد به این حوله ها تن‌ پوش نیز گفته می شوند. هتل داران این حوله ها را به صورت عمده و با قیمت کمتر از قیمت تکی آن ها خریداری می‌کنند و گاها نیز با فروشگاه های این کالا قرار داد بسته و می توانند به راحتی محصول مورد نظر را خریداری کنند.

حوله ها انواع مختلفی دارند که صاحبان هتل باید طبق نیاز و خواسته مسافران خود این حوله ها را به تعداد کافی تهیه نمایند. البته در فروشگاه های اینترنتی هم‌می توان این‌محصول را خریداری نمود مثلا با مراجعه به سایتی‌ مخصوص این‌محصول می باشد کالای خواسته شده خود را در رنگ ها و اندازه و ابعاد مختلف پسندیده و به میزان درخواستی سفارش داد و سپس تحویل گرفت.

ویژگی حوله مناسب برای هتل چیست؟

ویژگی حوله مناسب برای هتل چیست؟ابتدا برای خرید حوله باید ویژگی های آن را بررسی نمود. حوله های مخصوص هتل ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر حوله ها دارند پس باید برای خرید این محصول عجله نکرده و با تمام سلیقه بهترین کالا را خریداری کرد.از ویژگی های حوله مناسب هتل به موارد زیر اشاره می کنیم:

۱_غالبا به رنگ سفید تولید می شوند البته رنگ های دیگری نیز دارند.

۲_ سبک و راحت هستند و پس ا استفاده سنگین نمی شوند.

۳_ در مقابل نور دچار رنگ و رو گرفتگی نمی شوند ۴_ در اندازه ها و ابعاد مختلف تهیه می شوند.

۴_ از لطافت و نرمی بسیار بر خوردارند.

۵_ به خوبی آب را از بدن جذب می کنند.

۶_ امکان بافت لوگو هتل بر روی حوله سفید وجود دارد.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید