مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =

لیست قیمت خرید حوله دستی گلدار در بازار

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خرید حوله دستی عروسکی با کیفیت درجه یکعرضه کننده انواع حوله دستی گل برجستهتولید کننده عمده انواع حوله دستی در تهرانشرکت پخش کننده حوله دستی بچه گانهنرخ روز انواع حوله با کیفیت در بازارفروشگاه اینترنتی دستمال حوله ای ارزان

حوله های دستی، بیشترین کاربرد را در میان انواع حوله های موجود در بازار دارند. قیمت خرید حوله دستی نیز نسبت به سایر محصولات بهداشتی ارزان تر است. حوله های دستی می تواند در قسمت های مختلف منزل به کار برده شوند. در آشپزخانه، برای خشک کردن دست و صورت و … این محصولات را با نام های دیگری مثل: حوله آویز آشپزخانه، حوله دستی عروسکی، حوله دستی تبلیغاتی و … می شناسند و به وفور در فروشگاه ها با تنوع نوره روازاده که بصورت تک رنگ، گلدار و غیره می باشد یافت می شوند.

لیست قیمت خرید حوله دستی گلدار در بازار

خرید حوله دستی عروسکی با کیفیت درجه یک

خرید حوله دستی عروسکی با کیفیت درجه یکحوله ها در اشکال مختلفی هستند، بعضی از آنها شکل عروسک دارند که برای کودک یا استفاده در آشپزخانه بسیار مناسب هستند. این حوله ها در قالب چهره حیوانات و پرنده ها تولید شده اند و قیمت بالایی نیز ندارند. حوله بچگانه، حوله فانتزی، حوله کودکانه از دیگر نام های این مدل حوله ها می باشد. این محصولات دارای قدرت بالایی در جذب آب هستند و قابل شستشو می باشند. این نوره طلایی در رنگ بندی های مختلفی تولید شده اند و شما در صورت نیاز می توانید یک جعبه با رنگ ها و اشکال متنوع خریداری نمایید و هر کدام از آن ها را در موارد مختلف مورد استفاده قرار دهید. الیاف تولید شده برای این حوله ها بسیار نرم و لطیف بوده و برای پوست شما یا کودکتان، هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کنند.

موارد استفاده حوله ها:

  • خشک کردن دست و صورت
  • خشک کردن بدن
  • خشک کردن موی سر
  • و …

برای شکیل تر شدن برخی محصولات، مانند حوله پالتویی شیک که از گل های برجسته برای الیاف آن استفاده شده است و در بازارهای کشور عرضه می شود. تولیدی انواع حوله با توجه به نیاز مردم و یا به صورت سفارشی برخی محصولات را با طرحی برجسته و زیبا ارائه می کند. برخی از افراد سبک خاصی از حوله ها را برای تزیین حمام خود برمی‌گزینند و با رنگ های کاشی های حمام یا حوله های دیگر ست می کنند. معمولا حوله هایی که برای آشپزخانه یا خشک کردن دست استفاده می شود، جنسی ظریف تر و ابعادی کوچک تر دارند. بر خلاف آن، حوله های استخری و پالتویی برای پوشاندن کامل بدن جنسی با الیاف های ضخیم تر برای جذب آب بیشتر استفاده شده است و سایز آن ها نیز بزرگ تر است.

عرضه کننده انواع حوله دستی گل برجسته

عرضه کننده انواع حوله دستی گل برجستهبعضی از این محصولات که برای آشپزخانه استفاده می شود، طرح های بسیار زیبایی دارند. فروش حوله دستی گلدار و طرح برجسته نسبت به سایر حوله ها بیشتر است این محصولات برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع مختلفی در بازار یافت می شود. خرید اینترنتی حوله یکی از روش های خرید است که باعث می شود در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود. شما می توانید با طرح های مختلفی که برندهای گوناگون برای فروش گذاشته اند را با قیمت های پایینتر خریداری نمایید. قیمت حوله کوچک به مراتب کمتر از حوله های بزرگ تر با الیاف بیشتر می باشد. بعضی از مراکز فروش، حراج دستمال حوله ای و محصولات مشابه را همه ساله انجام می دهند که شما با شرکت در حراجی ها، قیمت پایین تری برای خرید این نوع کالاها پرداخت می کنید. طرح های گل برجسته بیشتر در حوله های استخری و پالتویی دیده می شود. البته شما می توانید حوله را بصورت متری با اندازه مورد نیاز خریداری کنید و با طرح های مختلفی توسط چرخ خیاطی بدوزید. می توانید گل های برجسته با رنگ متفاوت بر روی آن ها ایجاد کنید یا با اشکال مختلفی طراحی نمایید، پارچه های متری بصورت خام هستند و بیشتر آن ها هیچگونه طرحی ندارند به همین خاطر انعطاف بیشتری برای دوخت و دوز به مشتری می دهند. البته برای این کار باید مواردی مانند چرخ خیاطی، قیچی، سوزن و نخ مخصوص، پارچه و … داشته و در امر خیاطی نیز مهارت لازم را داشته باشید.

تولید کننده عمده انواع حوله دستی در تهران

تولید کننده عمده انواع حوله دستی در تهرانپشم، پارچه، کاغذ سه محصولی است که کارخانه های تولیدی در انواع حوله های دستی مورد استفاده قرار می دهند. بیشتر حوله های موجود در بازار، برتی جذب بیشتر آب، دارای پرز هستند. شما اگر به دنبال خرید یک حوله برای مصرف شخصی خود هستید، سعی کنید از حوله هایی با سایز کوچک انتخاب نمایید تا جا و مکان برای نگهداری آن نیز داشته باشید. سعی کنید حوله مخصوص برای حمام و حوله مخصوص برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی را جداگانه تهیه کرده و استفاده نمایید. حوله های کوچک، طرحی ساده دارند و از کیفیت خوبی نیز برخوردارند. بیشتر این محصولات از الیاف پنبه ساخته شده اند پنبه برای پوست انسان هیچگونه ضرری نداشته و بهترین جذب کننده آب می باشند. شما برای خرید حوله های دستی می توانید بصورت پک تهیه کرده و برای هر یک از اعضای خانواده یک رنگ از آن را کنار بگذارید.

شرکت پخش کننده حوله دستی بچه گانه

شرکت پخش کننده حوله دستی بچه گانهپوست بچه ها حساس تر و ظریف تر از پوست ماست. برای آنها باید نرم ترین و با کیفیت ترین حوله ها را برگزینید. بخاطر اینکه کودکان از رنگ و شکل های  متنوع بیشتر استقبال می کنند، شما می توانید محصولات طرح دار یا چند رنگی برای آن ها تهیه کنید. حوله پالتویی کودکانه در طرح هایی مثل: خرس، خرگوش، جوجه، فیل و … طراحی شده و به وفور در بازار وجود دارد. که شما از شرکت های پخش کننده می توانید با قیمت بهتری خریداری نمایید.

نرخ روز انواع حوله با کیفیت در بازار

نرخ روز انواع حوله با کیفیت در بازارنرخ یک حوله وابسته به خیلی چیزها می باشد. مثلا یک حوله پرز کمتری دارد الیاف مرغوبی ندارد یا از محصولات پلیمری و پلاستیکی ساخته شده است که قطعا با یک حوله از جنس پنبه یا ابریشم با الیاف زیاد و قدرت جذب آب بالا قیمت یکسانی نخواهد داشت. در این بین کشور سازنده محصول نیز بر قیمت آن ها تاثیر می گذارد و حوله های ساخت کشور ترکیه گران تر هستند.

فروشگاه اینترنتی دستمال حوله ای ارزان

فروشگاه اینترنتی دستمال حوله ای ارزاندر سطح اینترنت، فروشگاه های آنلاین بسیاری در زمینه فروش حوله بصورت گسترده فعال هستند که هر کدام از آن ها محصول خاصی را عرضه کرده اند با قیمت های مختلف. برای خرید ارزان حوله، می توانید آن ها را بصورت عمده خریداری نمایید. در این جهت مشاوران فروش سایت ما آماده ارائه بهترین خدمات و کالاهایی که از جنس درجه یک تولید شده اند و پر نهایت رضایت مشتری را به همراه خواهند داشت.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید