مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 7 =

خرید و فروش عمده حوله در بازار تهران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فروش حوله تن پوش بچه گانه در رنگ های متنوعقطب خرید حوله های نوزادی با کیفیت در تهرانقیمت حوله پالتویی شیک و زیبا در بازارحوله کوهنوردی با قیمت باورنکردنیتولید حوله پالتویی کلاه دار در اصفهانصادرات انواع حوله دستی به کشورهای خارجی

حوله و حوله دستی دخترانه وسیله از جنس پارچه، کاغذ و یا پشم است که برای خشک کردن و پاک کردن به کار می رود. حوله ها بر اساس جنس و محل کاربرد دارای انواع مختلفی هستند. حوله های پارچه ایی بیشتر در منازل و استخرها کاربرد دارند. حوله های کاغذی معمولا در سرویس های بهداشتی، اداره ها، منازل و مکانهای تجاری برای تمیز کردن و خشک کردن مورد استفاده قرار می گیرند.  در واقع حوله ها در تمامی مکانها و در تمامی افراد با گروه سنی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، و خربد و فروش عمده حوله در سطح کشور به طور گسترده صورت می پذیرد. شوینده پوست چرب الیوکس نیز در این سایت موجود می باشد.

خرید و فروش عمده حوله در بازار تهران

فروش حوله تن پوش بچه گانه در رنگ های متنوع

فروش حوله تن پوش بچه گانه در رنگ های متنوعیک حوله و حوله دستی نوزاد با کیفیت و خوب باید از الیاف پنبه با مرغوبیت بالا تهیه شده و همچنین از نرمی، لطافت و مقاومت بالایی برخوردار بوده و پرزدهی بسیار کمی داشته باشد. حوله های با کیفیت معمولاً از الیاف شانه شده تهیه می گردند تا حوله ایی مرغوب تولید نمایند که علاوه بر لطافت، از ماندگاری بالایی نیز برخوردار باشند.
همچنین یک حوله مرغوب باید عاری از مواد خطرناک شیمیایی و فلزات سنگین باشد تا برای افراد مشکلات مختلف بهداشتی از جمله حساسیت های پوستی ایجاد ننماید. که این مورد به ویژه برای نوزادان، کودکان  و افرادی با پوست حساس از اهمیت بالایی برخوردار است.
از موارد مهم دیگر در خرید حوله ثابت بودن رنگ حوله است که با هر دمایی از آب شسته شود و رنگ آن تغییر نیابد . ثبات رنگ حوله ن از مواردی است که برای خریدار  قابل تشخیص نمی باشد که بهتر است برای رفع این مشکل حوله از فروشندگان و تولید کننده های معتبر تهیه گردد.
حوله ها دارای انواع گوناگونی هستند که از انواع آنها می توان به حوله تن پوش، حوله استخری نازک ،حوله نوزادی، حوله دستی، حوله کوهنوردی، حوله نظافت و یکبار مصرف اشاره نمود.
یکی از انواع حوله لباسی با کیفیت در بازار، حوله های تن پوش بچه گانه است که خود در طرح ها و مدل های مختلف عرضه می شود. از انواع حوله های تن پوش بچه گانه میتوان به حوله عروسکی، حوله شنلی، حوله پالتویی ، حوله تن پوش کلاهدار، حوله گلدوزی شده و تکه دوزی شده اشاره نمود که با طرح های کارتونی و حیوانات در رنگهایی شاد که مناسب روحیه کودکان باشد، تولید می شوند. علاوه بر این سعی میشود که حوله های  کودکان دارای الیاف صددرصد پنبه بدون ایجاد هر نوع حساسیت و با جذب بالای آب، رنگ ثابت و نرم باشد  که حس خوبی به کودک در حین استفاده دهند.

قطب خرید حوله های نوزادی با کیفیت در تهران

قطب خرید حوله های نوزادی با کیفیت در تهرانحوله های پارچه ایی معمولاً از جنس پنبه، پلی استر، کتان و یا بامبو تهیه می شوند. توجه به جنس حوله بسیار ضروری است به دلیل اینکه میزان آبگیری حوله رابطه مستقیمی با جنس آن دارد. معمولاً حوله های پنبه ایی میزان جذب آب بالاتری دارند. علاوه براین باید دقت نمود که حوله ایی متناسب با کارکرد مورد نظر و متناسب با پوست خود تهیه نماییم. این مسئله برای نوزادان که پوستی حساس تر نسبت به افراد بالغ دارند از اهمیت بیشتری برخوردار است. بنابراین خرید حوله نوزادی با کیفیت با قیمت مناسب یکی از مسائل پیش روی والدین است. به نظر می رسد که تهران یکی از قطب های  پخش عمده حوله و همچنین تولید و فروش حوله نوزادی با کیفیت در ایران باشد که می توان  از بازار آن انواع مختلفی از حوله های نوزادی را با قیمتهای مختلف و متناسب با نیاز کودک خود تهیه نمود.

قیمت حوله پالتویی شیک و زیبا در بازار

قیمت حوله پالتویی شیک و زیبا در بازارحوله یکی از مهمترین ملزومات زندگی روزمره است. از موارد مهم در یک حوله که بسیار مورد توجه است طرح، رنگ و مدل حوله می باشد که بیشتر سلیقه ای بوده و تا حدی به سن افراد بستگی دارد. حوله ها در بازار از تنوع بالایی برخوردارند که هر کدام کارکرد مخصوص به خود را دارا می باشند. حوله پالتویی یکی از انواع حوله های موجود در بازار بوده ، که معمولا دارای تنوع و رنگهای گوناگونی می باشد. بنابراین خرید و  به دست آوردن مناسب ترین حوله پالتویی از بین این همه محصولات متنوع و گوناگون برای خریدار عمده حوله های پالتویی کاری سخت می باشد. قیمت یک حوله پالتویی شیک و زیبا در بازار وابسته به مراحل تولید، کیفیت محصول، تنوع طرح و رنگ، تضمین کالا و برند تولید کننده آن میباشد.

حوله کوهنوردی با قیمت باورنکردنی

حوله کوهنوردی با قیمت باورنکردنیمهمترین خصوصیت یک حوله میزان آبگیری آن است. یک حوله مرغوب باید از لطافت و نرمی خوبی برخوردار باشد، وزن حوله از خصوصیت مهم دیگری از حوله است که امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. امروزه افراد بیشتر دنبال حوله هایی سبک و راحت که از آبگیری خوبی نیز برخوردار باشد هستند. حوله ها معمولی برای رفتن به سفر،  استخر و کوهنوردی بسیار جاگیر بوده و افراد را دچار مشکل می نمایند. بنابراین اکثر افراد تمایل دارند حوله هایی نرم با قابلیت جذب آب بالا و کم حجم  تهیه نمایند که بتوان آن را به راحتی رول نموده و در ساک قرار دهند. امروزه حوله و شوینده پوست چرب درمالیفت از اصلی ترین وسایل شخصی می باشد که هر شخص قبل از ورود به استخر باید آن ها را داشته باشد.

تولید حوله پالتویی کلاه دار در اصفهان

تولید حوله پالتویی کلاه دار در اصفهان حوله پالتویی علاوه بر راحتی و سهولت استفاده برای مصرف کننده یکی از گزینه هایی است که معمولا افراد برای هدیه دادن به دوستان و یا عزیزان خود انتخاب می کنند. در این میان اصفهان یکی از قطب های تولید حوله پالتویی کلاه دار، با کیفیت و قیمت مناسب در ایران است، که با توجه به تولید کنندگان بسیار، محل مناسبی برای یک خریدار حوله می باشد. که می تواند متناسب با نیاز خود، انواع مختلفی از حوله ها را با قیمتی مناسب تهیه نماید.

صادرات انواع حوله دستی به کشورهای خارجی

صادرات انواع حوله دستی به کشورهای خارجیحوله دستی یک حوله پرفروش و پرکاربرد در مقایسه با انواع حوله های دیگر است. این حوله ها به دلیل ابعاد کوچک در طی روز در مکانهای مختلفی از جمله حمام، آشپزخانه، روشویی، استخر و در طی مسافرت کاربرد دارد. همچنین قیمت حوله دستی در مقایسه با انواع حوله های دیگر مناسب تر بوده که این مورد خود یکی دیگر دلایل محبوبیت این حوله ها می باشد. استفاده از الیاف مرغوب در تولید این حوله ها باعث افزایش ماندگاری و نرمی بیشتر و قابلیت جذب بالاتر آب می گردد، که این عامل خود باعث افزایش محبوبیت و در نتیجه افزایش تقاضا برای آن می گردد.
حوله دستی یکی از محصولاتی است که صادرات بالایی دارد. و در واقع یکی از پرطرفدارترین حوله هاست که تقاضای بالایی داشته و صادرات آن با موفقیت های زیادی روبرو بوده است.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید