مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 7 =

فروش عمده حوله استخری تبلیغاتی با ضمانت کیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

انواع حوله های ساحلی رنگی چاپی سفارشی حوله های ساحلی رنگیشرایط  فروش عمده حوله استخری تبلیغاتی با ضمانت کیفیت

فروش عمده حوله استخری تبلیغاتی با ضمانت کیفیت تنها در حوله فروشی هما امکان پذیر خواهد بود. یک تولید با دنیای از قابلیت و توانایی منحصر به فرد و عالی.

 

 

حوله های ساحلی رنگی چاپی سفارشی از سری موارد تبلیغاتی عالی در مکان های خارج از منزل است. جایی که مردم برای گذراندن اوقات فراغت شان جمع می شوند و به دنبال کسب آرامش و راحتی هستند.

شما می توانید تبلیغات، رده مشتریان و خدمات خود را بر روی این حوله های بزرگ سفارشی استخری چاپ کنید و مشتریان ویژه خود را جذب نمایید. حتی این حوله های ساحلی تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی مناسبی برای نمایشگاه تجاری آینده هستند.

حوله های استخری سفارشی هما، انتخاب مناسبی برای تبلیغات تابستانی هستند زیرا از بنر بسیار ویژه و مناسب برای چاپ آرم برند شما استفاده می کنند.در این میان نگاهی هم به صابون خاویار اصل مادام رانی هم بی اندازیم.

بیشتر مردم به دلیل بزرگی و طراحی رنگارنگ این نوع از حوله ها، دوست دارند آن ها را به همراه خود به ساحل و یا کنار استخر ببرند. یک وسیله بسیار لازم و عالی در ساحل فوق العاده شیک، که نشیمنی نرم و مخملی برایتان درست خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بهتر و کامل تر در زمینه فروش عمده حوله استخری تبلیغاتی با ضمانت کیفیت و آشنایی بیشتر با حوله های تبلیغاتی، خواهشمند است ادامه مطب را مطالعه فرمایید.

فروش عمده استخری تبلیغاتی با ضمانت کیفیت : 09129172586
فروش عمده استخری تبلیغاتی با ضمانت کیفیت : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

انواع حوله های ساحلی رنگی چاپی سفارشی

با این حوله های ساحلی رنگی که سفارشی چاپ شده اند، به مشتریان خود کمک کنید تا از آفتاب تابستان یا زمان بودن در ساحل لذت ببرند.

حوله های ساحلی حصیری، از مرغوب ترین پنبه ساخته شده اند و راحتی زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهند. این حوله های ساحلی اگر تبلیغاتی باشند، می تواند به سبب کیفیت عالی خود، مردم زیادی را جذب نمایند و برند روی آن شناخته تر شود.

برخی از حوله های ساحلی نیز به شکل چاپی ساخته می شوند. این مدل بیشتر برای حوله های تبلیغاتی به کار می رود. در ساخت این نوع حوله ها، جدا از قابلیت های که برای حوله استخری در نظر می گیرید، یکی سری ویژگی های حاص نیز برای طراحی بخش تبلیغاتی باید مد نظرتان باشد. از جمله:

  • نوع طرحی که می خواهید روی حوله چاپ کنید.
  • اندازه و ابعاد حوله ای که مد نظر دارید.
  • نوع تبلیغی که می خواهید روی حوله باشد.
  • رنگ های مورد نظر که می خواهید بر روی حوله درج شود.

با این کار، شما می توانید بسیار تخصصی تر و بهتر تبلیغات خود را ارائه دهید. به طور مثال، گاهی با برسی تمامی این موارد، فرد متوجه خواهد شد که نوع تبلیغی که می خواهد انجام دهد، بهتر ای تک رنگی یا تک نموداری باشد. یا بهتر است ابعاد حوله را متفاوت تر در نظر بگیرید.

حتی ممکن است بعد از بررسی کلی، متوجه شود که این نوع تبلیغ بر روی حوله استخری بازتابی نخواهد داشت. به همین علت، نوع حوله را تغییر می دهد. برای این سری موارد است که ما درخواست داریم قبل از سفارش خود حتما این موارد را بررسی و چک کنید.

فروش عمده استخری تبلیغاتی با ضمانت کیفیت : 09129172586
فروش عمده استخری تبلیغاتی با ضمانت کیفیت : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

حوله های ساحلی رنگی

یکی از مدل حوله های پر طرف دار، حوله های ساحلی رنگی است. حوله های که می تواند به خوبی منعکس کننده احساس و حس درونی شما باشد. این مدل از حوله ها، جاذبه قوی در جلب نظر سایر افراد داشته باشد.

حوله های ساحلی یا استخری رنگی، دارای طرح های فوق العاده شادی هستند که می توانید از آن ها لذت برید و اوج هیجان را تجربه کنید. به کار گیری رنگ های فوق العاده شاد و چشم گیر، می تواند شادی بی پایانی به شما دهد.

رنگ های که اوج خلاقیت تولید کننده و طراح را نشان می دهد. شما می توانید با به کار گیری طرح های خاص روی حوله ها، مشتریان خود را سوپرایز کنید.

به طور مثال با قرار دادن طرح های فانتزی و شیک، حوله های استخری مخصوص نوجوانان را تولید کنید. در نظر داشته باشید اگر هدفتان تولید حوله های استخری تبلیغاتی برای قشر نوجوان جامعه است، حتما اندازه آن را در نظر بگیرید.

از طرح های دخترانه و پسرانه استفاده کنید. با این کار به صورت تخصصی عمل نموده اید و نوجوانان با استقبال بیشتری حوله های مخصوص به خود را دریافت می کنند. این سن نیز، یکی از سنین حساس و دقیق در هر فرد است. پی بهتر است بهترین شکل و نوع طراحی تبلیغاتی خود را به کار گیرید پون حتما به جواب می رسید و مخاطب های بیشماری جذب خواهید کرد.جالب است که کمی درباره صابون حاوی لجن دریایی بیز بیشتر بخوانیم.

همین روند را می توانید برای تولید حوله های استخری تبلیغاتی مخصوص کودکان هم در نظر بگیرید. تفاوتی ندارد که شما حوله استخری می خواهید یا حمامی و … . مهم این است که حقوق مصرف کننده و نیاز او را تعیین و در نظر بگیرید. این اصلی ترین روشی است که با کمک آن خواهید توانست خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان معرفی نمایید.

فروش عمده استخری تبلیغاتی با ضمانت کیفیت : 09129172586
فروش عمده استخری تبلیغاتی با ضمانت کیفیت : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

شرایط  فروش عمده حوله استخری تبلیغاتی با ضمانت کیفیت

تابستان همیشه بهترین زمان برای تبلیغ برند شما است. زیرا در این فصل، تمایل به قرار گرفتن در فضای باز بیشتر از فصول دیگر است. به همین جهت با تولید حوله های استخری تبلیغاتی می توانید در این مکان ها به خوبی خود را نشان دهید. در نتیجه می توانید از این حوله های ساحلی مخصوص نوع بزرگ و صفحه ای آن برای تبلیغ استفاده کنید.

فروش عمده حوله استخری تبلیغاتی با ضمانت کیفیت تنها در تولیدی حوله هما امکان پذیر خواهد بود. با کمک تولیدی حوله هما، شما عزیزان راهی بسیار کوتاه برای رسیدن به موفقیت خواهید داشت چون این تولیدی تجربه چندین ساله خود را بر روی حوله های درخواستی شما قرار می دهد.

تولیدی حوله هما، قبلی از سفارش، حین سفارش و بعد از آن نیز پاسخ گو نیاز ها و درخواست های شما است. پیگیری های شما برای ما نشان دهنده علاقه مندی شما به روند کار و شغلتان است. پس بدون نگرانی حتی اگر قصد خرید هم ندارید مار را با شنیدن صدای گرم و پر مهرتان شاد کنید. تولیدی هما، شرایط ویژه ای برای فروش عمده حوله استخری تبلیغاتی با ضمانت کیفیت برای شما دارد.

با توجه به خواست شما و نوع حوله ای که می خواهید، مشاوران ما شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی خواهند کرد تا یکی از بهترین خرید های خود را در کارنامه درخشان کسب و کارتان درج نمایید. پس همین الان آنچه که می خواهید را دسته بندی و مشخص نمایید و با یکی از شماره های درج شده در سایت تولیدی حوله هما، تماس بگیرید. آینده شما روشن است، اگر بخواهید!

فروش عمده استخری تبلیغاتی با ضمانت کیفیت : 09129172586
فروش عمده استخری تبلیغاتی با ضمانت کیفیت : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید