مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =

فروش پارچه حوله ای کیلویی با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله میخوانید.....

انواع پارچه حوله ای به صورت رولی و کیلوییقیمت پخش پارچه حوله ای کیلویی

قیمت پارچه حوله ای کیلویی با توجه به رنگ و نقش حوله و کیفیت آن متفاوت است اما به طور کلی خرید پارچه به صورت کیلویی از خرید به صورت متری یا طاقه ای اقتصادی تر و به صرفه تر است و پارچه های حوله ای نیز از این قاعده مستثنا نیستند. پارچه حوله ای کیلویی دارای رنگ، کیفیت و قیمت های مختلفی هستند و بنابر سلیقه ی خود و هزینه ای که می خواهید بکنید می توانید انواع مختلف را انتخاب کنید. هچنین قیمت انواع شوینده روشن کننده درمالیفت نیز به صورت روزانه در این سایت اعلام می شود.

فروش پارچه حوله ای کیلویی با قیمت مناسب

انواع پارچه حوله ای به صورت رولی و کیلویی

انواع پارچه حوله ای به صورت رولی و کیلویی پارچه های حوله به صورت رولی و کیلویی به پارچه فروشی ها عرضه می شوند که قیمت پارچه ی کیلویی از پارچه ی رولی بسیار اران تر است. اگر پارچه فروش پارچه را به صورت متری می فروشد به احتمال زیاد پارچه را صورت رولی خریداری کرده است و اگر به صورت کیلویی می فروشد بدانید که هر کیلو پارچه ی حوله ای حدودا دو متر است. البته در بیشتر موارد پارچه ی عرضه شده به پارچه فروشی ها به صورت طاقه ای یا رولی است و در سایت های آنلاین به صورت کیلویی فروخته می شود. در این سایت علاوه بر حوله، شوینده روشن کننده دئودراگ نیز موجود می باشد.

پارچه های حوله ای رولی و کیلویی ممکن است رنگی یکدست و ساده داشته باشند و یا دارای طرح و نقش های مختلف باشند که انتخاب هر کدام از آن ها به سلیقه ی فرد بستگی دارد اما نوع طرح دار آن نسبت به نوع ساده گران تر است.

حوله هایی کیلویی کیفیت خوبی دارند و به سادگی رنگ خود را از دست نمی دهند.جالب است که کمی درباره حوله ماندگار بیشتر بخوانیم.

 

 

قیمت پخش پارچه حوله ای کیلویی

قیمت پخش پارچه حوله ای کیلوییهمان طور که گفته شد قیمت پخش پارچه حوله ای به صورت کیلویی از قیمت پخش به صورت متری و طاقه ای بسیار مناسب تر است. اگر باز هم به دنبال خرید اقتصادی تر و به صرفه تر هستید می توانید از فروشگاه های آنلاین خرید کنید. قیمت فروش پارچه ی حوله ای در این فروشگاه نسبت به فروش در مغازه ها و بازار ارزان تر است.

میزان آب گیری حوله و نوع نخی که در آن استفاده شده است است نیز روی قیمت پارچه تاثیر دارد. حوله هایی که ضخامت زیاد اما وزن سبکی دارند جذب آب فوق العاده ای دارند. به عنوان مثال حوله هایی که از نخ بامبو تولید شده اند نسبت به پارچه هایی که از نخ رینگ تولید شده اند قیمت بالاتری دارند، نخ بامبو جذب آب بالا تری هم دارد.در این میان نگاهی هم به حوله تن پوش فاضل هم بی اندازیم.

قیمت پارچه ی حوله ای متغیر است بهتر است برای اطلاع از قیمت این پارچه ها به سایت های فروش آنلاین مراجعه کنید و قیمت ها را مقایسه کنید.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید