مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

قیمت حوله سفید هتلی در تبریز با کیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

انواع حوله های هتلی و اندازه های آنبهترین حوله های هتل برای کاربردهای مختلفبهترین قیمت حوله سفید هتلی در تبریز با کیفیت
قیمت حوله سفید هتلی در تبریز با کیفیت : 09129172586

قیمت حوله سفید هتلی در تبریز با کیفیت به یاد ماندی را از ما دریافت کنید. پرسنل بخش فروش ما به صورت شبانه روزی و آنلاین به هدف پاسخ گوی سریع، در خدمت شما مشتریان عزیز هستند.

بسته به سطح امکاناتی که می خواهید در اختیار مهمانان خود قرار دهید، ممکن است بخواهید اوج تمیزی حوله های خود را در کنار انواع مختلف آن، به نمایش بگذارید.در این میان نگاهی هم به حوله تن پوش فاضل هم بی اندازیم.

 

 


با این کار زمینه راحتی هرچه بیشتر و بهتر مهمانان را فراهم خواهید ساخت.

به همین خاطر شما می توانید انواع مختلف و بی شماری از حوله ها را سفارش دهید. مانند روپوش های مخصوص میهمانان که با آستین و یقه متناسب تر با بدن طراحی شده اند.

یا حوله های مخصوص دست و صورت که دارای طرح ها و مدل های بی شماری است. حتی می توانید از حوله های دستی برای قسمت ورزشی هتل خود استفاده کنید.

در هر صورت هرچه از حوله دستی دخترانه بیشتر و کاربردی تر استفاده کنید، راحتی مهمان شما و انگیزه برای بیشتر ماندن در هتل شما و یا انتخاب دوباره آن برای مسافرت های بعدی بیشتر خواهد بود. چون امکانات بیشتر، تمیزی و پاکیزگی بهتر، متقابلاً راحتی و آرامش خاطر بیشتری برای مهمانان به همراه خواهد داشت.

در همین راستا است که ما قیمت حوله سفید هتلی در تبریز با کیفیت عالی را در حدی قرار داده ایم تا هتل داران عزیز بدون نگرانی از هزینه این نوع از حوله ها، اقدام به خرید عمده ان نمایند.

این نوع از خرید از مزایای فوق العاده ای و مهمی از جمله بهای ارزش تمام شده کمتر نسبت به سایر تولید گنندگان، برخوردار است.

حوله سفید هتلی

انواع حوله های هتلی و اندازه های آن

حوله های هتلی نوع های متفاوتی دارند. در واقع می توان گفت هر نوع کوله ای که شما در منزل مورد استفاده قرار می دهید، در هل ها نیز باید وجود داشته باشد. به هر حال هتل ها نیز مکان های اسکان و اقامت موقت افراد هستند. پس باید با توجه به نیاز افراد تعداد و نوع حوله لازم قرار داده شود.

حوله های سفید هتلی در اندازه های مختلفی ارائه می شوند و هر سایز “بهترین” انتخاب را برای مهمانان شما دارد. در این جا به معرفی چند نمونه از این نوع حوله ها و خلاصه ای در مورد آن ها می پردازیم.

  • پارچه دستشویی:

پارچه های دستشویی در اندازه استاندارد معمولاً ۱۲ در ۱۲ یا ۱۳ در ۱۳ سانتی متر است. پارچه های دستشویی، حوله ای ایده آل به عنوان راهی برای خشک کردن قسمت های از بدن و صورت میهمانان است.

  • حوله دستی:

این نوع از حوله در سایز  ۴۰*۸۰ سانتی متر تولید می شود. همان گونه که از نام این حوله مشخص است، حوله های دستی پس از شستن دست به کار برده می شوند.

  • تحوله زیر پایی:

اندازه های استاندارد حوله زیرپایی و حوله دستی نوزاد چیزی در حدود ۴۰*۸۰سانتی متر است. این نوع حوله، حوله ای اضافی است که مهمان می تواند برای خشک نگه داشتن کف در حین استحمام و همچنین جلوگیری از لغزش یا زمین خوردن در هنگام خشک شدن مورد استفاده قرار دهد.

  • حوله حمام:

اندازه استاندارد حوله حمام ۹۵*۱۵۰ سانتی متر است. این نوع نیز برای خشک کردن بدن و مو ها پس از حمام است.جالب است که کمی درباره حوله ماندگار بیشتر بخوانیم.

حوله سفید هتلی

بهترین حوله های هتل برای کاربردهای مختلف

اکنون که مروری بر انواع حوله های داشتیم، وقت آن است که تصمیم بگیرید کدام سبک برای مکان شما مناسب است.

پس با توجه به روندی که هتل شما دارد، بخش های که در هتل برای مهمانان اختصاص یافته است (باشگاه، استخر و …)، حوله مورد نظر خود و مدل آن را انتخاب کنید.

نکته ای که تولیدی هما را از سایر تولیدی های جدا ساخته است، این است که با توجه به تمایل شما و نوع حوله ای که می خواهید، می توان درصد مواد تشکیل دهنده بافت حوله ها را تنظیم کرد.

با این روش می توانید حوله های داشته باشید که کیفیت ان را خودتان تعیین کنید.

همین امر موجب می شود آنچه می خواهید، در هر کیفیتی و وزنی، به راحتی در اختیار تان قرار گیرد.

با متفاوت قرار دادن درصد های پلی استر و نخ پنبه (تا حد امکان) و همچنین قرار دادن لگوی هتل خود بر روی آن، حوله های ویژه خود را تولید کنید.

وب سایت ما این نکته را در نظر گرفته است که از حوله ها در مکان های مختلف، از آب گرم تا سالن بدن سازی استفاده می شود.

پس به همین دلیل انواع این حوله ها را در توضیحات و مقالات مختلف بررسی کرده است. با مراجعه به مقاله های دیگر این سایت می توانید شرایط فروش و خرید آن ها را نیز بررسی کنید.

اما نکته ای که در اینجا ذکر می گردد، معرفی تمامی انواع حوله های هتلی و راه کار کسب قیمت ارزان و خرید آسان آن است.

حوله سفید هتلی

بهترین قیمت حوله سفید هتلی در تبریز با کیفیت

می توانید از حوله های حمام معمولی در بسیاری از مکان ها، از سالن های ورزشی، کلوپ های سلامت، مدارس، هتل ها و موارد دیگر استفاده کرد.

تعطیلات تابستانی بدون سفر به هتل یا استخر شنای تفریحی، کامل نیست. شما می توانید نهایت راحتی را برای استراحت مهمانان در آبگرم فراهم می کنند.

تمامی حوله های هتلی می توان از انواع نخ های پنبه ای و مخلوط های پلی استر پنبه تهیه شوند. تولید هما حتی این امکان را فراهم کرده است که سفارش شما به صورت تولید حوله های در رنگ سفید تمیز و یا متناسب با دکوراسیون سرویس بهداشتی شما ارائه شود.

با شناخت کامل از نوع کالایی که مد نظر دارید و همچنین ویژگی های که دارد، یک خرید هوشمندانه و لذت بخش را تجربه کنید.

ما به شما کمک می کنیم تا در یک زمان کم، در مورد آنچه می خواهید بیابید، اطلاعات لازم و کاربردی را به دست آورید. با ارائه قیمت حوله سفید هتلی در تبریز با کیفیت توسط تولیدی هما، دیگر نگران بخش بهداشتی هتل خود نباشید.

با شماره های بخش ثبت سفارش و فروش ما در تماس باشید تا هم در جهت دریافت قیمت شمار عزیزان را راه نمایی نماییم هم در جهت معرفی انواع حوله های هتلی تولید خود و م

حوله سفید هتلی
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید