مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 3 =

قیمت عمده حوله ارزان در مشهد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

حوله چیست و چه نوع های دارد؟معرفی حوله ها و ویژگی سایر مدل هاروش کسب بهترین قیمت عمده حوله ارزان در مشهد
قیمت عمده حوله ارزان در مشهد : 09129172586

دریافت قیمت عمده حوله ارزان در مشهد برای انجام بهتر خرید، یک روند همیشگی برای صاحبان مشاغل مرتبط است. بهترین روش برای کسب اطلاع از این قیمت نیز، مراجعه حضوری به مکان و یا تماس تلفنی با آن تولیدی یا شرکت است. در این راستا مراکز بسیاری وجود دارد.

اما اگر شما به دنبال رونق بیشتر کار خود، دریافت سود بیشتر و درآمد بالا تر، صرف هزینه کم تر و در حتی به دنبال جنس مرغوب هستید، ما به شما تولیدی حوله هما را معرفی خواهیم کرد. یک تولیدی فوق العاده که می تواند هر مقدار یا تعداد ست حوله عروس و داماد گلبافت که نیاز دارید، در هر جنس و مدلی، حتی به صورت کیلویی، در اختیار شما قرار دهد.

این نوع فروش یکی از برترین خرید های شما محسوب می گردد. دلیل این امر نیز ارزان بودن حوله ها به نسبت کیفیت آن ها است. در نتیجه شما می توانید با قیمت کمتر جنس ناب تر و بیشتری خریداری کنید. قیمت عمده حوله ارزان در مشهد را پرس و جو و سپس با ما در میان بگذارید.

ما با در نظر گرفتن مقدار مورد سفارش شما، نوع حوله، مدل بافت آن و سایر ویژگی های که شما عزیزان مد نظر خواهید داشت، بهترین حوله ها را با قیمت کمتر نسبت به بازار به فروش می رسانیم. در اصل این قیمت پایین یکی از کمک های تولیدی هما به افزایش قدرت خرید فروشگاه ها برای کاهش قیمت تمام شده برای مردم است.

در راستای کاهش فشار خرید به تمامی قشر مردمی، تولیدی هما دست به کاهش بهای حوله های خود و ارزان تر کردن قیمت ان ها کرده است.

قیمت عمده حوله ارزان در مشهد : 09129172586
قیمت عمده حوله ارزان در مشهد : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

حوله چیست و چه نوع های دارد؟

از حوله برای خشک کردن اعضای مختلف بدن هنگام مرطوب بودن، استفاده می شود. این نوع پارچه که دارای نرمی، لطافت و قدرت جذب بالا است، با گرم نگه داشتن بدن، سعی در بخار کردن ذرات آب و در کنار آن نیز جذب مستقیم ذرات آب را دارد.

از این پارچه بعد از استحمام یا دوش گرفتن، شستن دست و صورت، شستن پا و مو و … استفاده می شود.

برای شناخت حوله ها، یک دسته بندی کلی وجود دارد. در این دسته بندی چندین نوع حوله با توجه به کاربرد آن ها دسته بندی شده اند. از جمله:

  • حوله ساحلی
  • حوله تن پوشی
  • حوله ملحفه ای یا ملافه حمام
  • حوله پا
  • حوله دستی
  • حوله فر یا دستمال شیرینی پزی
  • حوله کاغذی
  • حوله یکبار مصرف (یا حوله غیر بافته شده)
  • حوله نمایشی یا تبلیغاتی
  • حوله ورزشی یا حوله جامد (مصنوعی)
  • حوله عرق یا حوله بدنسازی
  • حوله آشپزخانه
  • حوله پارچه ای
  • حوله میله ای
  • حوله سر انگشتی
  • حوله گلف
  • حوله کودک
  • حوله پشت مال یا pestemal
  • حوله فوتا
  • حوله ماهیگیری

در بین این نوع از حوله ها، چند مدل از آن ها بیشترین رواج و فروش را در کشور دارند. از جمله حوله تن پوشی، حوله دستی، حوله یکبار مصرف، حوله نمایشی یا تبلیغاتی، حوله آشپزخانه، حوله کاغذی و حوله کودک که خود انواع و اقسام گوناگونی دارد.

به صورت خلاصه وار چند مورد از ویژگی های اصلی این نوع از حوله ها را در ادامه توضیح خواهیم داد تا بهتر تفاوت این نوع از حوله ها با هم یا سایر حوله ها را متوجه شوید.

قیمت عمده حوله ارزان در مشهد : 09129172586
قیمت عمده حوله ارزان در مشهد : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

معرفی حوله ها و ویژگی

حوله تن پوشی: این مدل دارای آستین و یقه است که متناسب با بدن طراحی می گردد. نوع زنانه و مردانه دارد و مانند یک لباس جلو باز که با کمک کمر بند پیچیده می شود، بدن را در بر می گیرد. رواج این نوع از حوله ها در چند سال اخیر فوق العاده بوده است. سایز و اندازه آن به صورت پیش فرض در سه اندازه X-XL-XXL تولید می شود.

حوله دستی: به طور قابل توجهی کوچک تر از حوله حمام است. در اندازه ۱۲۲۴ و یا ۳۰۶۱ سانتی متر وجود دارد. این نوع از حوله برای خشک کردن دست ها پس از شستن آنها استفاده می شود.

حوله کاغذی: قطعه ای از کاغذ است که می تواند یک بار به عنوان حوله استفاده شود و سپس دور ریخته شود. حوله های کاغذی را می توان به صورت بسته بندی شده مانند دستمال صورت و یا به عنوان ملحفه های تاشو جداگانه نیز تهیه نمود.

حوله یکبار مصرف (یا حوله غیر بافته شده): حوله ای است که برای یک نفر در نظر گرفته شده است، اما لزوماً یکبار مصرف نیست. زیرا می توان از آن دوباره استفاده کرد اما نمی توان آن را شست.

اغلب این نوع از حوله ها و ست حوله عروس و داماد لایکو، از الیاف غیر بافته شده، ساخته شده اند و برای بیمارستان، هتل، سالمندان و سالن های زیبایی یا صنایع زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از حوله ها، هر بار پاکیزگی و بهداشت را تضمین می کند.

قیمت عمده حوله ارزان در مشهد : 09129172586
قیمت عمده حوله ارزان در مشهد : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

سایر مدل ها

حوله نمایشی یا تبلیغاتی: حوله دستشویی یا دستشویی است که بطور عمده برای “زیبا به نظر رسیدن” به کار می رود. مانند ساتن، حوله های که توری یا پارچه ای که روی آن دوخته شده است و یا گلدوزی روی آن انجام شده است.

حوله آشپزخانه: حوله ظرف، حوله چای یا پارچه های چای. این نوع، حوله های جاذب ساخته شده، از پارچه های نرم و بدون پرز هستند. در زمان چای نوشیدن و بعد از شستن در آشپزخانه برای خشک کردن ظروف، کارد و چنگال و … استفاده می شود. حتی می توان آن ها را به دور قوری چای بپیچید تا چای گرم بماند.

حوله کودک: حوله کوچک تری است که با یک کاپوت دوخته شده اضافی در یکی از گوشه های آن برای پوشاندن سر کودک استفاده می شود. علاوه بر این در چند سال اخیر تولید حوله های تن پوشی کودکانه و حوله های دستی کودکانه نیز رواج بسیار یافته است. یعنی می توان گفت هر حوله ای که برای افراد بزرگ تولید شده است، تقریبا برای کودکان در رده های سنی مختلف نیز تولید شده است.

قیمت عمده حوله ارزان در مشهد : 09129172586
قیمت عمده حوله ارزان در مشهد : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

روش کسب بهترین قیمت عمده حوله ارزان در مشهد

شما می توانید درصورت تمایل به خرید هر نوع از این حوله ها، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و حوله مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت موجود در بازار از ما  خریداری کنید. راه های ارتباطی با تولیدی هما به صورت کامل آسان شده است تا شما بتوانید به راحتی با بخش فروش ما در تماس باشید.

توجه برقراری تماس شما به منزله خرید حتمی نیست پس از این نظر نگرانی نداشته باشید. ما در اینجا هستیم تا با ارائه هر نوع مشاوره ای در این زمینه یا سوالی، به شما عزیزان خدمت کنیم. پس با ما تماس بگیرید و از شرایط استثنای خرید و قیمت عمده حوله ارزان در مشهد آگاهی یابید.

در صورت داشتن تولیدی های کوچک و نیاز به رول های حوله ای کیلویی نیز می توانید با ما تماس بگیرید تا با خرید عمده، در هزینه های خود صرفه جویی کامل نمایید. ما تمامی جوانب را سنجیده و بهترین راه کار یا پیشنهاد را به شما عزیزان خواهیم داد.

قیمت عمده حوله ارزان در مشهد : 09129172586
قیمت عمده حوله ارزان در مشهد : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید